skip to Main Content

Правила проживання в готелі Alion

  1. Умови поселення

При поселенні Гість надає адміністратору Служби прийому та розміщення документ, що засвідчує його особу (паспорт, військовий квиток або інше посвідчення особи) і заповнює реєстраційну форму. Гість повинен внести 100% передоплату за весь період проживання в готелі. У готелі передбачено заставу за номер – 1000 грн (повертається після вибуття Гостей).

Пляжний парасолька розрахований на двох Гостей в номері. Брати і виносити на пляж додаткові парасолі заборонено!

  1. Забороняється палити в кімнатах. штраф 1000грн
  2. За псування, втрату майна Готелю Гість відшкодовує збитки в розмірі 100% від повної вартості даного майна!
  3. Забороняється виносити майно Готелю, в т.ч. рушники, покривала, постільна білизна і т.д. за межі номера.
  4. Забороняється використовувати в номерах електро-побутові прилади, в т.ч. мультиварка, кип’ятильник і т.д. (Якщо дане буде виявлено в номері, Адміністрація Готелю на момент проживання Гостя, вилучає дані прилади.
  5. Забороняється після 22.00 кричати, голосно слухати музику, пересувати чи переставляти меблі Готелю і т.д. згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» ст. 24 Заборона на шум у нічний час в житлових будинках і прибудинкових територіях.
  6. Забороняється розпивати і вживати алкогольні та безалкогольні напої і їжу принесену з собою в Ресторані Готелю і річної кафе-терасі на пляжі.
  7. У разі якщо Гість при поселенні, з яких-небудь своїх причин відмовляється від заселення, він зобов’язаний виплатити неустойку Готелю за простій номера в розмірі вартості повних двох днів проживання.
  8. Якщо Гість виявив бажання приїхати на один чи кілька діб пізніше терміну, зазначеного в листі-підтвердженні або вирішив покинути Готель раніше, то різниця сум, сплачених за проживання до кінця терміну, зазначена в листі-підтвердженні Готелю, не повертається.

За порушення правил поведінки в готелі Адміністрація залишає за собою право на виселення Гостей з Готелю, без повернення внесеної суми за проживання!

  1. Умови Бронювання
  • Бронювання номера в готелі здійснюється шляхом направлення заявки до відділу бронювання готелю за допомогою сайту, поштового, телефонного або іншого зв’язку.
  • При гарантованому бронюванні проводиться 100% передоплата вартості номера за дві доби проживання або 100% передоплата за один день проживання з наступною оплатою при заїзді неоплаченого терміну проживання.
  • У разі якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за дві доби проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду і не скасував бронювання за 14 днів до передбачуваного дня заїзду, передоплата за проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання переходить у статус Негарантоване і анулюється, якщо від Гостя не надійшла інформація про підтвердження даного бронювання.
  • У разі якщо Гість при гарантованому бронюванні з 100% передоплатою за весь термін проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду і не скасував бронювання за 14 днів до передбачуваного дня заїзду, передоплата за проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання не анулюється до надходження письмової відмови Гостя від бронювання. При відсутності письмової відмови від бронювання і послуги проживання Гостя протягом оплаченого строку, плата за кожну добу послуги проживання Гостя поверненню не підлягає.
  • Будь-які інші випадки бронювання Гостем послуг Готелю вважається негарантованими. Адміністрація Готелю залишає за собою право скасувати негарантоване бронювання в будь-який час, в разі необхідності.
  • Якщо Гість повідомляє про бажання скасувати своє бронювання, більше ніж за 10 днів, Готель повертає всю суму авансу / або повністю розрахунок.
  • У разі якщо Гість повідомляє про бажання скасувати своє бронювання раніше, ніж за 15 днів до заїзду, або під час перебування, готель не повертає аванс / повну вартість проживання.
  1. Правила заїзду Гостей. Розрахункова година
  • Гості прибувають в Готель на автотранспорті паркують його на стоянці Готелю, для виїзду / заїзду автомобіля вночі, будь ласка попередьте співробітника охоронної служби. Виїзд автомобіля здійснюється тільки при наявності карти Гостя.
  • Розрахунковий час (заїзд після 14 годин – від’їзд до 12 годин) за місцевим часом. Поселення в номери здійснюється після 100% оплати за проживання. У разі відмови відпочиваючого від заїзду в готель, передоплата за бронь номера не повертається і стягується повна вартість проживання.
  • Ранній заїзд – до 12 годин дня оплата 100% від вартості проживання за добу
  • Пізній виїзд до 21.00 – оплата 100% від вартості за добу
  1. У готелі забороняється
  • Залишати в номері сторонніх осіб в свою відсутність;
  • Передавати стороннім особам ключ від номера і картку гостя;
  • Приймати гостей у номері після 24:00;
  • Допускати проживання в номерах осіб, які не зареєстровані на рецепції;
  • Проживати в номері з тваринами і птахами;
  • Зберігати в номері громіздкі речі (ящики, коробки розміром більше 50X50 см повинні зберігатися в камері зберігання готелю з метою забезпечення зручності проведення прибирання номера, а також особистої безпеки Гостей), вибухові, токсичні матеріали, зброю. Зброя, як і інші цінні речі, повинні зберігатися в сейфі в адміністрації Готелю;
  • Користуватися нагрівальними приладами (пароварки, мультиварки і т.д.);
  • Переставляти і пересувати меблі без узгодження з адміністрацією готелю;
  • Курити в номерах Готелю;
  • Порушувати спокій інших Гостей, створюючи шум в номері після 22.00;
  • Готель щиро рекомендує уважно стежити за дітьми, які не дозволяється: стрибати на ліжках, малювати на стінах, стукати по склу, виривати дверні ручки і т.д. У разі поломки, або псування майна Готелю, стягується 100% оплата / або 100% ремонт майна;
  • Відкрито носити будь-які види цивільного, службового, бойової зброї, наявного у гостей готелю, в тому числі при виконанні ними службових обов’язків, а також спеціальних засобів спорядження.

Заміна постільної білизни, рушників проводиться на 4 день відпочинку (це може бути як ранок, так і вечір, доставка постільної білизни здійснюється хімчистка з Одеси) .Влажная прибирання Номерного Фонду Готелю кожен день, це також може бути як ранок, так і післяобідній час. забороняється використовувати рушники, постільна білизна Готелю на пляжі, бруднити рушник або постіль фруктами або іншими способами, так, що воно не підлягає відновленню. Якщо при виселенні Покоївка повідомила Гостю, що дане рушник не підлягає відновленню, Гість зобов’язаний при виселенні оплатити повну вартість заміни зіпсованих – постільної білизни або рушників, прейскурант знаходиться в Адміністрації Готелю.

  1. Додаткова інформації про Умови Проживання

Готель має право відмовити Гостю в подальшому проживанні в разі порушення цих Правил і несвоєчасної оплати послуг готелю. При відсутності Гостя в номері по закінченню терміну перебування Гостя в готелі з 12:00 поточної доби до 12:00 наступної доби (якщо проживання попередньо не буде продовжено і не оплачено), адміністрація готелю має право створити комісію і зробити опис майна, що знаходиться в номері відсутнього Гостя і звільнити номер. Матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів, адміністрація поміщає на безкоштовне зберігання в сейфовую осередок чи в «Камеру забутих і знайдених речей» .Порядок і правила зберігання та отримання майна з «Камери забутих і знайдених речей», затверджений Генеральним директором готелю і знаходиться в Службі прийому і розміщення. Адміністрація готелю не несе відповідальності за цінні речі, які не здані на зберігання в сейфовую осередок, розташовану в Службі прийому і размещенія.Гость, який знайшов пропажу, нестачу або пошкодження своїх речей, зобов’язаний без зволікання заявити про це адміністратора Служби прийому та розміщення. В іншому випадку, готель звільняється від відповідальності за межі не схоронність вещей.В разі виявлення забутих речей готель негайно повідомляє про це власника речей, якщо власник відомий. Готель зберігає забуту Гостем в готелі річ протягом 3 місяців. Цінні речі, великі суми грошей зберігаються до 1 года.Гость бере до відома і не заперечує проти факту використання в приміщеннях готелю (за винятком номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження.

За недотримання Правил Готелю Адміністрація залишає за собою право на виселення Гостей з Готелю, а в разі грубих порушень – виклику поліції і служби охорони.

Back To Top